Torsdag kväll

Ännu en hetsig dag på jobbet! Tiden har gått fort, och det är positivt! Jag har blivit medlyssnad av min chef (som gav mig bra betyg), och sedan fått sitta väldigt mycket på adm, och uppdatera allt som vi fick reda på igår. Roligt!

Efter jobbet åkte jag till Resia! Där förbokade jag en resa till Cypern den 15:e september! Det är inte klokt, det är bara mars, och vi var redan lite sent ute! Egentligen hade vi velat ha lite senare i september eller början på oktober, men där var det redan fullt!

När jag kom hem pratade vi om resan och kollade lite mer i katalogen jag tagit hem. Vi blev nästan lite sugna på Kreta istället! Dels så är det inte lika dyrt, och sedan har både mamma & pappa och Maria rekommenderat Kreta framför Cypern! Så imorgon får det bli en tur in till Resia igen, och så ska jag be dem kolla resor till Kreta istället.

Vi blåste ur vår laptop igår! Vi orkade inte med Vista längre.... Så vi installerade XP i den. Ett äldre, men ack så mycket bättre program! Mycket snabbare blir det också, eftersom Vista är så stort och kräver så stor kapacitet. Problemet nu är att vi inte kan använda vårt trådlösa nätverkskort? Det funkar att surfa med usb-överföringen trådlöst, men nätverkskorten är inte installerat. Och eftersom vi inte fick några skivor till Vista så har vi ingen installations-CD. Nu tror jag Putte håller på och letar efter drivrutiner på nätet, vi får se hur det går.

Imorgon kommer nog inbjudan till Martin & Marias bröllop! OCH det är fredag!!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0