Trött och snurrig

Idag känner jag mig hel-kocko! Det känns som om jag har öronlock, och det ringer i öronen! Och ögonen känns jätteknasiga, torra och svidiga! Jag känner mig lite sjuk, faktiskt.... Jag har tagit Ibumetin, men det hjälpte inte så värst mycket... Vet inte om jag ska jobba kvar hela dagen, får se hur det känns efter lunchen. Uhu, stackars mig! ;-)

Olle är hemma från skolan idag, Putte vabbar. Han har världens skrällhosta, och är supersupertrött! Jag vet inte om tröttheten beror på hostan och infektionen eller på att han är lite ledsen och nere. Men lika bra att han får vara hemma och vila lite!

Han har i alla fall världens bästa pappa! Han ägnar sig helhjärtat åt honom nu; läser, myser, pratar, leker... Så om det var  brist på uppmärksamhet det berodde på, så är han snart frisk igen! :-)



Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0