Uj uj uj....

Idag har jag verkligen fuskat för fullt! Med maten menar jag. Jag bestämde mig ju för att det var okej idag, eftersom vi skulle till mamma och pappa på middag. Så jag åt allt som bjöds till maten - gott var det! Fast mamma och pappa är ganska nyttiga själva, så det var nog mest att jag åt potatis och så, annars inte så stor skillnad. Men, allt detta godis som jag åt! Herregud! Det var jättegott! Men nu efteråt känner jag mig lite yr, säkert för att jag inte är van vid allt socker.... nästan som att ha baksmälla!

Så nu är det slut med fusket, nu kör vi hårt igen!

Annars var dagen trevlig! Vi fick höra om allt bröllopsbestyr som Martin och Maria har, oj vad det är mycket att tänka på! Och så spelade vi Geni, Maja vann för hon får lättast frågor (barnfrågor, och om man ser att hennes fråga i rätt kategori blir för svår, så tar man en i en annan kategori i stället, annars tycker hon det är trist!), och den riktiga mästaren blev Martin, men vi var tätt efter allihop!

Vid 19.15 skulle bilen gå till Stockholm igen, tiden var så exakt eftersom de hade kompisar som skulle åka med! Fy tusan vad jobbigt att bila fram och tillbaka sådär, jag är glad att det inte är jag! De vill flytta hem hit, men det är inte så lätt med jobb precis.... Så det lär nog dröja. Men jag hoppas att de bor här den dagen de får barn i alla fall! Och det hoppas nog de också.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0