Ung-jäklar

"Mina barn och andras ungar". Idag känner jag precis så!

Tre pojkar i Olles klass bad idag en fjärde kille att kolla på en grop de gjort. När han stod där, så puttade de ner honom i gropen och kastade sedan saker på honom när han låg där. Jävla ungar! Tänk om det varit min pojke? Nej, min pojke var istället den som sprang och sa till fröknarna, som naturligtvis kom springande.

Jag vet att min pojke aldrig skulle göra så mot nån annan. Jag vet. Jag vet inte hur jag vet det, men jag är helt säker. Vad är det med en del barn, varför är de elaka? Jag blir så jävla trött på sånt! De är 6 år. SEX! Hurdana ska de bli sedan, om några år, när de är både större och starkare?

Dessa tre killar fick gå till rektorn idag, pga vad de gjorde. Jag hoppas verkligen de lärde sig en läxa! Och att den lille killen som blev puttad blev väl omhändertagen.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0