Vimsiga Maja

I morse bestämde vi att Maja skulle hämta Olle efter skolan. Inte för att det egentligen behövdes, utan för att Olle undrade om han inte kunde få gå hem med henne. Det var okej tyckte Maja.

Men nu när hon som vanligt ringde för att säga att hon kommit hem, hade hon visst glömt något i skolan. Sin bror. Fast nu är han hemma, efter mamma ringer fritids - pratar fröken - pratar Olle - ringer mormor - mormor hämtar - mormor skjutsar hem - mamma ringer hem och kollar.



Jag har ont i halsen!


Kommentera här
Postat av: Erik

Lite glädjespam från mig till dig:
Jag vill att du ska veta att du är riktigt söt på alla sätt! Jag vill också önska dig en riktigt bra onsdag!

2008-03-05 @ 15:02:50
URL: http://anothermanicmonday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0