Cykeltur

När vår kära pappa kommit hem begav vi oss ut på cykeltur. Ingen värme precis, vinden var verkligen jättekall! Men Olle ville så gärna ut och cykla, och det var mysigt trots kylan.

Vi hamnade på idrottsplatsen, där barnen hoppade längdhopp, jättekul tyckte de!

          


Efter det ville barnen fortsätta på skolgården, men jag frös så och min galna näsa rann för fullt, så jag sa att jag cyklade hem så länge. Bara det att jag hade glömt att bara Putte hade nyckel, så när jag kom hem, fick jag ändå sätta mig ute och vänta.... Typiskt. Men vi hade tidningen kvar i brevlådan, och en sittdyna ute, så jag satte mig i solen och läste tidning tills de kom hem. Ganska mysigt, och jag tinade i alla fall upp.


Ska ni se på Melodifestivalen ikväll? Inte vi.... Kanske att jag sätter på ett tag innan tolv för att se om Charlotte vinner. Då lär alla andra i min familj snarka ändå, då kan det vara trevligt att ha nåt att göra. Om jag inte har lyckats somna själv förstås....

Kommentera här
Postat av: Helén

Yngsta grabben vill absolut se Melodifestivalen, så vi andra åker med på köpet. Annars kvittar det för min del, tycker att det blir så segt! Precis som du så känner jag att det räcker att se omröstningen :)

2008-05-24 @ 20:14:04
URL: http://vardagsliv.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0