Förkyld

Tusan också, jag har blivit förkyld... Eller kan det vara allergi på mig också? Man blir ju lite misstänksam... Det kliar i näsan, känns konstigt i halsen, och jag är lite snorig. Ah, det visar sig väl vad det är... Jag får väl försöka snylta till mig ett allergitest jag också, när jag ändå är där med Olle idag! ;-)

Olle och jag är alltså hemma idag, han ska vara hos doktorn 11.30. Då får vi se om han har utvecklat nån mer allergi än mot kvalster och katt.

Imorse cyklade Maja till skolan för första gången! Jag cyklade med henne. Hon vågar ju inte cykla, hon går hellre på fritids och får kliva upp mycket tidigare. Hon tycker det är "pinsamt" att komma fram till skolan... om någon kommenterar eller så. Hon är så söt! Min lilla tjej börjar bli stor! Men idag gick det bra i alla fall, vi hoppas att hon inser nu att det inte är det minsta farligt, bara bekvämt, att kunna ta sig till skolan själv!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0