Hej och hå!

Här är jag, har ni saknat mig? Det är inte många dagar jag har gjort första inlägget på kvällen!

Jag har känt mig lite konstig idag, eller det började redan igår. Jag fick jätteont i magen! Jag visste inte om det berodde på något jag ätit, maginfluensa eller om jag drabbat av nåt annat konstigt.... I alla fall blev det bättre idag framåt dagen, så det var ju skönt. Antagligen var det nån magbacill.... och vi får verkligen hoppas att den håller sig borta nu!!

Idag har vi varit på Ikea och ätit, det är ju så gott och bekvämt!!

Nu har just Maja och jag tittat på Barnmorskorna på datorn. Jag har inte sett nåt avsnitt tidigare, eftersom det krockar med nåt annat jag ser på. Men det var ju riktigt bra! Så jag tror att jag ska försöka se avsnitten nu i efterhand, de ligger ju kvar på svt:s sida ett tag i alla fall hoppas jag.

Ingen beredskap har jag behövt rycka in på heller, än så länge. Jag hoppas att de klarar sig i natt och ikväll också, sen är det slut för den här gången!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0