Hemma

Nu har vi varit på Springbreak! Vi såg Amanda, och sen myste vi lite vid lekplatsen med barnen. Sen gick vi till min jobbarkompis Anna, där ett gäng skulle samlas. Där var A-S och Hanna också, trevligt! De andra skulle grilla och hade med sig dricka dit, men vi hade inget sånt med oss, och så blev barnen rastlösa, så vi bestämde oss för att åka hem efter en stund. Nästa konsert som var kul var Takida, och de ska inte spela förrän 22.30!

Så nu är vi hemma, och för mig gör det faktiskt inget om vi inte åker tillbaka till stan igen. Det var jättemysigt på Springbreak när vi var där, men jag tror det är en helt annan stämning ikväll, inget för barnen... Det brukar bli mycket fylla och ett helt annat klientel med folk. Vi får se hur trött Olle blir, om vi åker in igen. Det är mest han som sagt att han vill kolla på Takida, men min lille gubbe är så kvällstrött, så vi får se vad som händer.



En bild från Springbreak, vilket härligt sommarväder!! Längst fram på scenen är faktiskt Amanda, även om det inte syns... Hennes konsert var bra!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0