Intervju med mig själv

Den här "intervjun" hittade jag inne hos Josefine, och jag antog utmaningen!

1. Hur lång är du? 167 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Jag vill jobba med något lite friare jobb, antingen hemifrån, eller där man kan styra sin tid själv.
3. Vad pluggar du? Ingenting
4. Har du långt hår? Nja, halvlångt
5. Vilken hårfärg har du ? Råttfärgat, men just nu brunt med ljusa slingor
6. Sminkar du dig? Ja
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Vita
8. Har du kysst någon idag? Nej

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop? Ja
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Jag skulle aldrig kunna välja ♥

4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Ha det så bra på jobbet imorgon!
5. Hur många ställen har du bott på? 11 tror jag.
6. Vilken i din familj stör du dig mest på? Ingen!
7. Vilken familjemedlem är snällast? Min mamma
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Vid Valborg, vi kollade på brasan

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? I lördags, Charlotte fikade hos mig
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Oj, det gör jag aldrig!
3. Har du kysst nån kompis? Nej
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Nej
5. Vem har du varit kompis med längst ? Charlotte, sen vi började lekis!
6. Vem känner dig bäst? Min mamma

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Nej
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? Det skulle jag väl våga, men jag gör det inte.
2. Klä dig annorlunda? Nä.
3. Vara dig själv? Ja
'4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja, man måste ju, i simhallen och på stranden, men jag tycker inte om det.
5. Fisa inför din pojk/flickvän ? Absolut! :-)
6. Pierca dig? Nej
7. Ha sex på offentlig plats? Nej
8. Vara omogen? Ja
9. Äta småkryp? Nej, det är jag inte intresserad av...

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast? Igår
2. När var du på semester senast? I somras
3. Vilken färg är det på din tandborste? Vit och blå
4. Är ditt hår tråkigt? Nej det tycker jag nog inte
5. Vem såg dig naken senast ? Troligast barnen
6. Hur ofta duschar du? 1-2 ggr om dagen
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? ca 22.30


Nu utmanar jag ER, kom igen nu och svara på frågorna! :-)


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0