Läkarkontrollen

Oj, jag har ju glömt berätta hur det gick för Olle hos allergidoktorn!

Han är så duktig min lille kille! Fast pricktestet gjorde lite ont, så klagade han inte, utan bara satt och räckte fram sin lilla arm. Han andades och tog djupa andetag så duktigt, jag är så stolt över honom!

Men konstigt nog visade testet inget annat än det han har haft förut: kvalster och katt. Både jag och doktorn tyckte det var konstigt, eftersom han har haft symtomen... Men men, vi får väl vara tacksamma för att det inte var mer än så. Vi fick både Pulmecort och Bricanyl utskrivet, som vi ska ge honom om han får astma- eller allergibesvär.

Imorgon ska jag hälsa på barnen i skolan, det ska bli jättemysigt! MEN, bäst att sova nu då!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0