Längtar hem

Åh vad jag längtar hem nu, nu vill jag att det ska bli HELG snart!! Efter jobbet ska jag handla och gå på Systemet, men SEN är det äntligen underbar fredagkväll!

Vi har inte bestämt än vad vi ska äta ikväll... Jag är lite sugen på paj, det kanske vore något? Jag ska ringa till Putte när jag slutar, så får han ge mig handlingslista och så får vi hitta på nåt tills ikväll....

Barnen uppskattade inte Mönsterås Bluesfestival sådär jättemycket, det kunde jag nästan ha sagt innan... Men jag vill inte alltid vara en besserwisser... *haha* På hemvägen åkte de till en mysig badplats istället och gick omkring lite, där finns både båt- och badbrygga, så där hade de nog det mysigt. Det uppskattade de nog mera, kan jag tänka mig... :-)

Kommentera här
Postat av: DENISE DORNELL

aa verkligen!

2008-05-30 @ 17:08:57
URL: http://dld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0