Lördag

Härliga helg!

Idag var barnen och jag på tippen med en massa gammalt skit. Man får faktiskt in mer än man tror i en liten Renault Clio! ;-) Skönt att bli av med bråtet, som har legat ett tag i förrådet och tagit upp plats.

Nu i eftermiddag har Charlotte varit här med en av sina söner. Olle och han har lekt, och jag och Charlotte har blarrat järnet! Väldigt trevligt, och alldeles för länge sedan!

Jag har starka misstankar om att jag kanske har blivit allergisk... När jag har varit ute en stund så börjar näsan klia nåt sanslöst och jag nyser och nyser. Halvtäppt är jag hela tiden, så jag går på näsdroppar... Nej, jag vill inte vara allergisk! Hoppas att det bara är en vanlig vårförkylning...

Kommentera här
Postat av: Linnea

Det är bra med små bilar, jag har ngt liknanade en Renault, en skoda, och man får in en jädra massa bara man packar rätt :D

2008-05-25 @ 00:33:58
URL: http://lilleplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0