Lördagskväll!

Jaha, vart tog den här dagen vägen då?

Det var mycket trevligt på stan, och sedan åkte jag till Maxi och handlade lite. När jag kom hem fick jag fläskfilé och potatiskroketter av min make, det var gott!

Fortfarande har jag klarat mig, ingen helgarbetare har ringt, mer än en stackare som inte kom in på jobbet. Porttelefonen var visst också kopplad till min mobil... Men honom kunde jag inte hjälpa, hoppas nån släppte in honom till slut, och annars har det varit lugnt.

Nu ska vi snart se på Adam och Eva, eller Eva och Adam. Jag kommer aldrig ihåg, blandar ihop med den där filmen med Josefin Nilsson och Björn Kjellman... Men nu ska jag se tv-serien med de där två tonåringarna, som Maja tycker är roligt.

Trevlig lördagkväll!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0