Måndag igen

Varför går helgerna så sanslöst fort?

Imorse när jag var själv uppe (Putte skulle ta barnen till skolan idag), så kom en liten pojke uppsmygande. Han frågade: Är det söndag idag? När jag sa att det var måndag, så började han gråta, och frågade: Varför går helgerna så fort?? Och jag håller med honom, varför går helgerna så fort??

Min lille plutte, det märks att båda barnen är jättetrötta nu! Tur att sommarlovet är nära...

Min Maja är hemma idag, hon har varit snorig och haft ont i halsen hela helgen. Idag får hon vara hemma och vila. Vi behöver inte ta vab, för Putte jobbar eftermiddag, och jag jobbar bara till 16, de timmarna klarar hon sig själv.

Kommentera här
Postat av: Ulrika

Ja tänk om helgerna kunde vara liiite längre eller iaf inte gå så förbenat fort som dom gör!! =)



2008-05-26 @ 09:25:55
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Helén

Precis den känslan har jag med! Nu har man i alla fall semestern att se fram emot.

2008-05-26 @ 10:25:09
URL: http://vardagsliv.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0