Mors dag!

Idag är det faktiskt MIN dag, och alla andra fantastiska mammors!

Jag har fått fina teckningar av mina små älsklingar, och också tips (ATG) som jag tror att en större älskling nog hade hjälpt till med! Jag blir så glad, så glad när jag blir ihågkommen! :-)

Nu ska barnen och jag cykla till min älskade mamma, och fika där lite. Sen åker vi hem lagom till att få god mat, som Putte har gjort när hans mamma (och pappa) kommer!

Så idag får vi in alla mammor i familjen!

Kommentera här
Postat av: Helén

Men gud, nu när jag läste att du fått tips så kom jag på att jag glömt ge M jr de två tianlotter jag köpte till honom i present!!! springer raskt iväg och överlämnar dem nu

2008-05-25 @ 13:18:38
URL: http://vardagsliv.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0