Nattvandring

Godmorgon alla glada, idag är det fredag!

Maja har kommit in till oss på nätterna hela den här veckan! Det är så jäkla jobbigt, för hon sparkar som en liten häst som galopperar! Hon har sovit i sin säng ganska länge, men den här veckan vet jag inte vad som hänt. Jag vet att hon pratade någon morgon om att hon hade drömt konstigt, så det kanske är nåt som har rört sig i hennes huvud den här veckan.

Inatt vid 4 när hon kom, då hade Olle redan kommit. Det går verkligen inte att ligga 4 i vår dubbelsäng, inte nu när barnen blivit så stora! Så inatt pallade jag inte mer, då tog jag min kudde och gick in i Majas säng, och ställde hennes klocka. Det var så skönt att få sova två timmar till, utan en liten sparkare vid sin sida! :-)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0