Shoppingrunda

I eftermiddag när jag kom hem, frågade Olle om vi kunde åka in till stan och köpa en kula. Det var ingen ny fråga, det har han hållit på och tjatat om sen igår, när han hade varit hos den där kompisen... Jag har sagt nej, men lovat att vi ska göra det till helgen. Men idag när han frågade igen, så tänkte jag: Vad tusan! Vad gör det om 100 år, att vi skiter i middag och åker in till stan en sväng istället? Så jag sa okej till Olle, och han blev så glad, så glad!

Tänk vad lätt det är att lysa upp en liten 6-årings liv!

Sagt och gjort, vi drog till stan och Olle hittade sin efterlängtade kula, och Maja köpte en heliumballong! Vi kollade efter nån klänning till mig också, som jag kan ha på Martin & Marias bröllop,  i ett par, tre affärer, men hittade inget.

Så var vi i djuraffären och kollade in djuren, så klart! Det är ju ett måste, det vet alla som har barn! :-)


Små sköldpaddor var det här i.

Sen åkte vi hem med två glada och nöjda barn, som ändå hann duscha och se "Frusna män söker kärlek" (Majas favoritprogram just nu)!

Nu sover de båda två, mina små gosungar, och nu ska jag minsann också dra mig mot sängen!

Kommentera här
Postat av: Tina Gustafsson

Hej! Tack för att du tittade in hos mig igår. Inlägget om öland och tack för kommentar.Trevlig blogg du har och jag blir nyfiken ska du GIFTA dig? Du verkar leta bröllopsklänning! Spännade! Hade en en gång men den kom aldrig till användnig :( och kanske lika bra det. När du hittat nån kan du väl lägga ut bild, så vackert med brudklänningar. Lycka till! Kram

2008-05-28 @ 23:09:07
Postat av: Anonym

Hej! Tack för att du tittade in hos mig igår. Inlägget om öland och tack för kommentar.Trevlig blogg du har och jag blir nyfiken ska du GIFTA dig? Du verkar leta bröllopsklänning! Spännade! Hade en en gång men den kom aldrig till användnig :( och kanske lika bra det. När du hittat nån kan du väl lägga ut bild, så vackert med brudklänningar. Lycka till! Kram

2008-05-28 @ 23:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0