Sommarväder

Gud vilket väder det är idag! Verkligen riktig sommar!

Jag har inte hunnit ut än, - mer än att hämta Majas rockring när den hade åkt in i en buske "full med bin", enligt henne -, utan jag tog tag i våra badrum! Jag har låtit det vara så länge nu, så det var riktigt äckligt på en del ställen... Varför är det så svårt att hålla efter hela tiden?? Istället för att behöva ta sån här storrengöring?? Ja det kan man undra.... Men nu är det rent och fint i alla fall. När golvet i stora badrummet har torkat (strax), ska jag ta av pyjamasen... och duscha, sen är det nog med städning, och vi ska njuta ute i det underbara vädret!

Hoppas ni också får en skön lördag!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0