Tjohej!

Det blir inte mycket bloggat såna här underbara sommardagar! Detta är faktiskt första gången datorn går på idag, och det, kan jag lova, är ganska unika hemma hos oss!

Vi har varit i stan och köpt sandaler till Putte och barnen, och vita sneakers till mig! Alla glada och nöjda! Fast usch vad jag blev pank... Jag vill ha högre lön! Efter det var vi i alla fall på MacDonalds, sen gick vi i lite fler butiker och småkollade innan vi åkte hem. Mysigt!

Hemma lade vi oss i varsin brassestol en stund, men inte för länge, för jag blir så himla rastlös! Och Putte med, för nu har han åkt iväg till driving rangen! Barnen har sett inspelat Talang 2008, de älskar det programmet! Det var väl 3:e gången sen i fredags de såg det, eller nåt... Nu är de ute och leker, och jag ska nog snart gå ut till dem och kolla vad de gör.

Imorgon är det redan jobb igen! Helgerna går som vanligt alldeles, alldeles för fort... Men den här helgen känns det i alla fall som att vi har hunnit umgås och myst, OCH gjort lite nytta.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0