TV-utbud

Ikväll ringde en säljare från Viasat till Putte. Han fick honom att tacka ja till ytterligare två år med Guldabonnemang, dvs 299 i månaden... samt en box till sovrummet också, för 89 i månaden! DYRT tycker jag, jag som knappt inte tittar på tv! Men det som var positivt var att vi nu slipper hålla på med vår överföring mellan tv-apparaterna, den har inte funkat speciellt  bra! Massor med störningar, och irriterande om Putte vill titta på golf, då måste vi ha den kanalen på även på andra tv:n... Nu får vi ett microhuvud även till andra boxen, och så är det en inspelningsbar box med, vilket innebär att vi kan spela in en kanal vi inte tittar på! Så visst fanns det fördelar också. Det blir nog bra detta!



Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på Medium!

Kommentera här
Postat av: Helén

Tja, inte är det billigt med tv inte... först ska man betala tv-licensen (som jag tycker att de höjer för varenda gång de skickar ut räkningen ungefär) och sen måste man betala till höger och vänster för boxar, kort osv. Måste och måste, men hur kul är det att bara ha "standardkanalerna"?!

2008-05-22 @ 21:53:50
URL: http://vardagsliv.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0