Underbara lediga fredag!

Fy fasen vad skönt att vara ledig idag! Synd bara att det regnar, jag går omkring här inne och fryser.... Får klä på mig lite mera.

En annan sak som är toppen, är att Puttes oljeläckage på bilen inte var något stort fel. Han har haft den inlämnad idag, och vi var oroligt att det skulle bli jättedyrt, vi såg tusenlapparna segla iväg! Men det slutade på 1500 så det var skönt!

Idag myser vi bara hemma. Putte skulle golfa, men jag tror faktiskt att han hoppar över det i det här vädret, han har inte bestämt sig än. Maja har en kompis här, och Olle går bara runt och fixar med allt möjligt.

Nu ska jag snart laga lite lunch till de tre barnen!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0