Utbildningen går framåt

I eftermiddags på jobbet fick min kandidat börja ta egna samtal, och det gick jättebra! Det känns alltid skönt när man kommit så långt, snart är hon självständig och jag behövs inte mer.

Vi fick reda på idag vem vi ska få som chef när vår ordinarie går hem på mammaledighet i höst. Jag vet vem den nya är, och det blir nog bra! Alltid spännande att byta, man vet ju inte om det blir bättre eller sämre... Lite nervöst!

Idag har jag haft sååå ont i magen hela dagen på jobbet, riktigt irriterande! Det är fortfarande inte helt bra, men det blir alltid bättre när man kommer hem och slappnar av lite.

Nu ska jag göra hamburgertallrik till mig och mina små söta barn! Jaa, alltså jag har ju en man med, men han är ju självklart och golfar, vad trodde ni??

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0