Vi firar och firar

Nu har vi firat både mormor och farmor, alltså min och Puttes mamma! Mamma blev så glad, så glad när vi kom med rosor till henne och ett fint kort! Vi satt ute på altanen och fikade och myste. Mamma visade upp sin dräkt som hon ska ha på Martins bröllop, hon köpte den igår! Hon kommer bli så fin! ♥

Nu är svärmor och svärfar fortfarande här. Vi har ätit jättegott, Putte var ju hemma medan vi var iväg förut, och lagade till middag med grillat kött. potatissallad och grönsallad! Mums! Efteråt ville Olle spela kubb, så vi gick ut allihop och gjorde det. Jag var med i två omgångar, men det är så jäkla kallt! Man blir jättelurad, det ser ut som att det är sol och varmt ute, men vindarna är iskalla! Så jag gick in igen efter en stund, jag hatar att frysa!

Men nu har Putte också kommit in, så nu ska jag hjälpa honom med fikat!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0