Klantig mamma

Idag har jag varit duktig och dammsugit och gjort rent på toaletterna. Himla kul sånt där!

På eftermiddagen var Olle och jag hos Charlotte och hennes pojkar, det var trevligt!

Jag har gjort bort mig med Olles medicin. Han tar ju astmamedicin varje dag, och den tog slut i veckan. Tyvärr sa han till lite för sent, inte förrän det var en dag kvar... Men då åkte jag direkt till apoteket och beställde, så den skulle komma i fredags. Den finns typ ALDRIG hemma! Men i fredags GLÖMDE jag att hämta ut den, min klantskalle! Och det apoteket var stängt lördag och söndag. Igår och idag har det märkts på Olle att han är utan medicin, han har börjat hosta och ser hängig ut. Stackars min kille! Jag känner mig jätteskyldig!

Jag får hämta ut den blixtsnabbt imorgon, och tills nästa gång är det jag som lägger in i mobilen att jag ska hämta ut den i GOD tid!!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0