Sjuka barn

Idag har båda barnen varit hemma med pappa. Olle var hostig och ganska dålig, jag vet inte hur mycket av det som beror på att han inte tagit sin astmamedicin. Putte var i alla fall och hämtade den redan på förmiddagen. Han sa att det kändes bättre efter det, men han låter fortfarande lika "skrällig" när han hostar. Får se om han kan gå imorgon.

Maja var antagligen bara trött på morgonen, men hon påstod att hon var såå förkyld och frös... Efter mycket övertalande så lät jag henne också vara hemma, men tydligen har det inte varit nån fara med henne idag. Hon får gå imorgon igen.

Själv har jag haft fullt upp på jobbet hela dagen! Utbildning av nya kollegan och massor att göra, ja dagen går fort som attan i alla fall! :-)

Kommentera här
Postat av: Anonym

Svar: Tack, ja det känns skönt att bli "normal" igen..haha, nä men skämt å sido så är det kul att komma igång med det vanliga!!

Hoppas kidsen kryar på sig=)

Kram

2009-02-02 @ 19:09:14
Postat av: Helena

Ja inlägget innan var från mig;)

2009-02-02 @ 19:10:21
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0