Torsdag

Uj, vad veckorna går fort, jag hinner verkligen inte med.... FULLT ös är det på jobbet också! Det är roligt, tiden går ju mycket fortare när man har mycket att göra.

Min stackars man har fått jätteont i ryggen, han är helt sne! Han fick rådet av min pappa, som också blir sne med jämna mellanrum, att han en klack i strumpan, så att han rätar ut sig. Det hjälper på pappa, men Putte säger bara att han får ont i hälen istället... ;-) Idag ringde han till jobbet och sa att vi måste ut och gå när jag kommer hem! Så det gjorde vi, en rask promenad på en halvtimme. Vet inte om det hjälpte så mycket för hans rygg, men det var skönt att komma ut i alla fall!

Just nu mår jag illa, jag har gjort det sen jag kom hem. Jag vill INTE bli magsjuk, VILL INTE!! Men det kan bara vara att jag är trött också, det kanske känns bättre imorgon.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0