Försov mig, igen!

Alltså, jag är helt sanslös på morgnarna! Jag vet inte hur jag ska göra för att komma ur sängen.

Idag var det inte klockans fel, idag var det mitt. Istället för att snooza när mobilen plingade första gången, så råkade jag stänga av. Då tänkte jag att jag bara blundar lite och går upp alldeles strax. Jo, tjena. Putte puttade på mig efter en stund och frågade vilken tid det var jag skulle gå upp. Jag tittade på klockan och den var 6.26! Jag behöver åka 6.30. Visst är det underbart?

På något sätt hann jag i alla fall.

Jag undrar vad jag ska hitta på? Funderar på att lägga mobilen ute i hallen ikväll, så att jag blir tvungen att kliva upp när den ringer. Vad tror ni om det?

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0