Fotoalbum

Idag har jag suttit och letat efter en BRA sida där man kan ladda upp sina bilder gratis på nätet. Jag hade bilddagboken ett tag, men jag tycker inte att jag passar in där... Mest en massa unga människor som har det som vi vuxna använder Facebook, och det känns inte riktigt rätt för mig! Jag räknar mig inte till de ungas skara längre....

Jag har testat en massa olika, men jag har inte blivit riktigt nöjd med nåt. Jag vill kunna ha ett lösenord egentligen, så att bara de som jag gett ut det till kan titta. Men det var värst vad det var krångligt! Jag har hittat en bra sida, fotobojan.se, som hade varit jättebra, om den bara hade funkat! Den hängde sig hela tiden och jag klarar inte av sånt! Nu blev det till slut Picasa, och den är väl också rätt bra, men det var en begränsning där på 1GB. Så när jag har kommit upp i det, så kan jag inte fortsätta där. Men men, det får bli en senare fråga. Det tar väl ett tag i alla fall.

Jag har inte lärt mig allt än, och har bara lagt upp några bilder, utan bildtext, men om någon vill kolla så är adressen http://picasaweb.google.com/ Efter / ska det vara mitt förnamn.efternamn.

Håll tillgodo! :-)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0