Klant-Hanna

När klockan började bli sent igår, så skulle jag som vanligt stänga av min mobil. Men då hittade jag den inte! Ringde i panik till min kära jobbarkompis som jag åkte med hem, men nä, i hennes bil var den inte heller.

Så det blev till att åka in till jobbet idag, lördag, och leta efter den. Den fanns inte på min plats, men som tur var hittade jag den mellan sätena på poolbilen vi hade haft igår! Phu, skönt att den kom till rätta! Man är ju helt lost utan sin mobil....

Putte var med och hjälpte mig och leta, och fick se min arbetsplats inuti för första gången. Inte så himla kul kanske, men nu vet han hur det ser ut där.

Sen åkte vi till stan och bytte lite kläder och shoppade nya lite snabbt. Barnen valde att vara hemma själva under tiden, så vi var inte  borta nån lång stund. När vi kom hem fixade Putte mat, och sen bakade Maja och jag chokladmuffins till kaffet! Mums!

Efter en stund fick Olle jätteont i magen. Han var jätteledsen och bara låg och gnydde, stackarn! Jag låg bredvid och försökte trösta. Till slut somnade han med en vetekudde på magen, så nu sover han en stund. Vi får se hur han mår när han vaknar. Antagligen får han ju maginfluensa... Så nu vet vi vad som antagligen väntar hela familjen... *uscha*

Kommentera här
Postat av: Melker

¨mAGINFLUENSA?????

Skräcken!!!!

Hoppas ni slipper det!!!

2009-01-17 @ 23:11:24
URL: http://www.snarttrettio.blogspot.com
Postat av: Hanna

Ja, usch och fy, det hoppas vi verkligen att vi slipper!

2009-01-18 @ 10:02:35
URL: http://vardagsmammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0