Malmö-dag

Idag har min make och jag varit i Malmö! Jag skulle på mitt sista återbesök hos ögonkliniken, och Putte följde såklart med att han ville till Dormy´s....... ;-)

Mina ögon mådde toppen! Perfekt syn, allt helt läkt och de ser inte torra ut. Underbart! Så han sa att jag inte behöver komma fler gånger, nu är allt klart! Och så fick jag intyg till körkortet, så nu måste jag skaffa ett nytt som det inte är "villkor glasögon" på. Fattar ni, jag, som haft glasögon sen jag var 12 år, ser helt perfekt!

Barnen hade haft det bra här hemma. Medan Maja var i skolan var farfar hos Olle. När hon kom hem var de själva hemma med våra granntjejer, och det hade gått toppen! :-)

Idag kan Olle springa till och med, så nu är han nästan helt frisk! Fast såret kliar säger han, och det gör det nog när det håller på att läka.

Snart är det Lets´s Dance!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0