Massor av läxa

Idag har Olle gått i skolan igen, det gick jättebra! När han kom hem hade han TRE matteböcker med sig hem... Jag tänkte att de hade skickat med honom massor att jobba ifatt, men han hade ingen aning om vad han skulle göra i någon av böckerna... ;-) Så jag fick ringa hans fröken och fråga. Det visade sig att han hade läxa till torsdag i en av böckerna, och de andra hade han bara råkat få med sig.... Skönt!

Min lille sötnos, han har inte så mycket koll! Men bättre att ta hem för mycket än för lite!

Kommentera här
Postat av: Helena

Hej..kul att du oxå har en blogg jag kan följa!!

2009-01-26 @ 19:50:41
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/
Postat av: Tina Gustafsson

Hej Hanna...Så roligt att du är igång med din blogg! Jag fick ett infall att gå in och kolla. har varit inne många gånger förut men då har det fortfarande varit bloggpaus. Hos mig har det hänt mycket, men du får väl kolla när du har tid. Stackars din lilla kille som fick operera sig. En av mina har också haft så men han var lite större då. En gång tappade jag min mobil utanför bilen i snön! Den var alldeles ny. Några veckor sen. Jag hade pratat när jag körde och sen la jag ner den i knät och glömde att den låg där. Jag skulle till en av mina döttrar, kliver ur bilen lite raskt och mobilen dimper ner i snön utan min vetskap. Efter lite tänkande nästa dag så kom jag på vad som hänt. Den låg kvar!!! Tur var att det var så kallt för det blev inget fel på den. Hade det varit fuktigt så vet man ju inte. Kram

2009-01-26 @ 22:50:12
URL: http://tinagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0