Snabb dag

Idag har det varit fullt ös på jobbet! Först mycket att göra på supporten, sedan var vi på möte med affärsteamet. På eftermiddagen blev det klart vem vi får in i A:s och min lilla grupp, det kommer nog bli jättebra! Hon börjar redan imorgon, så nu blir det utbildning för fullt! :-)

Utbildning har det varit även hemma. När jag hade ätit mat som min älskade make hade klar när jag kom hem, gick jag in till min granne tillika moster, och hjälpte henne att betala räkningar på Internet. Hon hade fått en dosa och har aldrig betalat så förr. Men det gick bra, med lite övning blir hon nog en fena på det där! :-)

Nu är jag trööööött, får nog slappa lite innan det är dags för Top Model!

Kommentera här
Postat av: Melker

Vem blev det??

Skönt med snabba dagar!! =)

2009-01-27 @ 23:03:19
URL: http://www.snarttrettio.blogspot.com
Postat av: Hanna

Amali, men det har du nog sett nu! :-)

2009-01-29 @ 18:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0