Pengar som singlar iväg...

Igår började det lukta bränt om vår mikro. Bara att dra ur sladden och så fick Putte åka och köpa en ny idag: 900:-

Igår lämnade jag in min bil på verkstad (TACK Angelica som körde mig hem sen!!). Den var färdig idag, med ny "givare" till servostyrningsoljan (??) och ny olja och oljefilter: 1065:-

Tyvärr var det inte färdigt där. För att den skulle gå igenom besiktingen behöver jag också byta höger drivaxel fram samt en fjäder till ABS-bromsen (??). Ny tid nästa vecka: sannolikt 4500:-

Härligt med pengar som singlar iväg! Just det, barnen behöver vårskor och -jackor också.

Kommentera här
Postat av: Andreas

Aj aj aj aj!

Allting på samma gång? Inte bra, inte bra!!

2009-03-06 @ 12:07:38
Postat av: Helena

Åhh vad tråkigt det är när pengarna försvinner iväg på saker man inte "ser"=( Som det gamla talesättet: "En olycka kommer sällan ensam"



Ha en bra helg trots allt!!

Kram

2009-03-06 @ 20:48:53
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att man är ekonomiskt oberoende... eller?



=)

2009-03-17 @ 17:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0