Maja snor tv:n

Ikväll vek jag mig för min lilla 9-åring, hon ville så gärna se på 5:an ikväll. Det är final i "So you think you can dance"! Hon är verkligen galen i allt vad dokusåpor heter, är det inte Bonde söker fru eller Talang, så tittar hon på Frusna män söker kärlek eller Lets Dance.

Så ikväll hoppade jag över Lyxfällan och Medium för hennes skull, jag är verkligen inte beroende av tv:n, så jag klarar mig. Men det ska faktiskt bli skönt när vi får lite fler kanaler, vi har ju fler tv-apparater, men de andra är bara grundutbudet på. Sen har vi ju möjlighet både att kolla på varsin tv, och att spela in från en annan kanal.

När Maja har kommit i säng ska jag nog stänga av tv:n och ta med mig laptopen i sängen, och se på de tre Barnmorskorna-avsnitten som jag fortfarande inte har sett. Mysigt!



Imorgon är det fredag!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0