Vilken snygg näsa!

Fasen, jag kollade mig själv i spegeln nu, och upptäckte att jag har fått en hel del färg på näsan idag! Hm, jag har ju haft solglasögon på mig hela dagen (jag måste ha det i solen hela första året efter operationen) så ni kan ju tänka er vad snygg jag är! En illröd näsa, med ett vitt band längst upp!

Eller förresten ni kan få se en bild, så behöver ni inte tänka er det bara:



Fint va?

Jag solar ju inte längre, jag har stor respekt för solen! Men ibland händer det liksom utan att man har tänkt på det; när man är ute och cyklar, fikar på altanen, spelar kubb osv.... Men jaja, det lägger väl sig, hoppas vi!

Kommentera här
Postat av: Anonym

Godmorgon tjejen! Ha en skön start på veckan...Ska du göra något skoj denna dag?

2008-05-26 @ 08:56:51
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0